فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

کدام ظروف پخت و پز بهتر است؟

چرا ظروف پخت و پز با پوشش های نچسب رایج شده است؟

راحتی کار با ظروف نچسب این ظروف را در بین مردم محبوب کرده است. مصرف روغن کمتر برای غذاهای سرخ کردنی، هم زدن آسان غذا بدون چسبندگی به ته ظرف، جدا کردن آسان ته دیگ، از دلایل متداول شدن ظروف با پوشش نچسب است.

  ادامه مطلب ...

10 درمان خانگی طبیعی برای سردرد

سردرد یکی از پدیده های رایج است که به طور مرتب در همه زمان ها اتفاق می افتد که می تواند به دلایل مختلف اتفاق بیفتد، شایع ترین دلایل سر درد  استرس و تنش های روانی می باشد.

برخی از دلایل شایع سردرد عبارتند از: استرس، کمبود تغذیه ای، آلرژی، سرگیجه، خستگی، نگرش ضعیف، قند خون پایین، هورمون ها، یبوست و الکل یا مواد مخدر.

 

ادامه مطلب ...

خواص قهوه

قهوه یک نوشیدنی تهیه شده از دانه های لوبیا شکل قهوه است. قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در جهان است که می توان آن را به روش های مختلف مانند: اسپرسو، کاپوچینو، کافه لاته و ...استفاده کرد که معمولا بستگی به حجم قهوه بر حسب گرم در آن نوشیدنی دارد. اگرچه امروزه قهوه های آیس با یخ هم در بازار موجود هستند.

با بررسی مزایا و شگفتی های قهوه همراه ما باشید...

  ادامه مطلب ...

معرفی برند فکر

فکر

بیش از 84 سال تجربه و تولید محصولی که کیفیت اصل آن از آلمان می باشد.

فکر(فکیر) یکی از برندها و مارکهای پیشرو در جهان می باشد که در سال 1933 توسط ویلهلم  کیچرر (Wilhelm Kicherer) در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید.

  ادامه مطلب ...

درمان خانگی ساده برای تبدیل موهای سفید به سیاه

انگور هندی

انگور هندی برای جلوگیری از بروز زودرس مشکلات مختلف مو مانند ریزش مو یا سفید شدن مو است. این میوه دارای آنتی اکسیدان و ویتامین C فراوان است و در کنترل پیری مو بسیار موثر است. علاوه بر مصرف میوه، نیز میتوانید از پالپ یا روغن آن مستقیم روی موهای تان استفاده نمایید.

  ادامه مطلب ...