فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

راهنمای خرید سشوار

سشوار ها در طیف گسترده ای از اشکال، اندازه، وزن، رنگ و قیمت ارائه می شوند و ویژگی های مختلفی را برای کمک به خشک کردن موها دارند. در هنگام خرید سشوار مهم است که برخی از تکنولوژی های اولیه یک سشوار خوب را بشناسید و مواردی را که ممکن است برای شما خیلی اهمیت نداشته باشد حذف کنید تا هزینه کمتری برای خرید بپردازید.

ما در این مقاله مواردی را که لازم است در هنگام خرید یک سشوار مناسب به آن توجه کنید بررسی میکنیم.

  ادامه مطلب ...

5 نکته برای خرید اتو ی مو

اتوی مو وسیله ای برای صاف کردن موهای حالت دار توسط المنت های حرارتی است که موها در بین دو صفحه از جنس سرامیکی، کراتینی و یا آلومینیومی قرار میگیرند و طبق درجه تنظیم شده، موهای شما را میتوانند لخت و صاف نمایند. یک دستگاه اتوی موی خوب میتواند تا چندین سال بدون آسیب رساندن به موها، کار کند. 

  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید کتری برقی

عوامل مهم برای خرید کتری برقی

1. ظرفیت کل کتری

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

  ادامه مطلب ...

10 غذای برتر برای استخوان ها و عضلات قوی

استخوان ها و ماهیچه ها ساختار حیاتی بدن ما هستند. یک مجموعه سالم استخوان از اعضای داخلی محافظت کند و عضلات را مهار می کند. مهم است که تعادل مناسب بین ویتامین ها، مواد مغذی و مواد معدنی برقرار باشد تا تمام سیستم های بدن به درستی عمل کنند و استخوان ها و عضلات شما قوی و سالم بمانند. کلسیم یکی از مهم ترین ویتامین ها برای پرورش استخوان های قوی است.  ادامه مطلب ...

تفاوت بین بلور و کریستال در چیست ؟

تفاوت بین بلور و کریستال در چیست ؟

امروزه ظروف کریستالی در بین مردم رواج چشمگیری پیدا کرده است به طوری که خانم ها برای جهیزیه، علاقه خاصی به خرید کریستال جهت پذیرایی و یا به عنوان ظروف دکوری دارند. از این رو خریدن کریستال اصل در بازار بسیار دشوار است زیرا با بلورهایی که به جای کریستال فروخته شده، اشتباه گرفته میشوند.

  ادامه مطلب ...