فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

درمان خانگی ساده برای تبدیل موهای سفید به سیاه

انگور هندی

انگور هندی برای جلوگیری از بروز زودرس مشکلات مختلف مو مانند ریزش مو یا سفید شدن مو است. این میوه دارای آنتی اکسیدان و ویتامین C فراوان است و در کنترل پیری مو بسیار موثر است. علاوه بر مصرف میوه، نیز میتوانید از پالپ یا روغن آن مستقیم روی موهای تان استفاده نمایید.

 

روش 1: یک تابه بردارید و مقداری روغن نارگیل درون آن بریزید و چند قطره روغن انگور هندوستان (اگر میوه خشک شده  و یا روغن آن در دسترس نیست، از پودر میوه استفاده کنید) تا زمانی که روغن قهوه ای شود. اجازه دهید روغن خنک شود سپس از آن استفاده کنید و به طور مستقیم روی موی خود بمالید. سعی کنید هنگام خواب استفاده کنید و اجازه دهید تا صبح بماند و یا حداقل یک ساعت. 1 یا 2 بار در هفته انجام شود.

 

روش 2: روش دیگر مصرف : یک قاشق غذاخوری روغن انگور هندی با آب لیمو است . آنها را با هم مخلوط کنید و قبل از خواب پوست سر را ماساژ دهید و صبح روز بعد پاک کنید.

 

روش 3: روغن بادام، کمی آب لیمو و روغن انگور هندی را به مقدار مساوی مخلوط کنید و به پوست سر بمالید. این روش باعث رشد مو می شود.

برگ کاری

برگ کاری دارای توانایی تغییر رنگ و تیره شدن مو است. این ماده ضروری در فهرست داروهای خانگی برای موهایی با پیری زودرس مو قرار دارد. علاوه بر این، مخلوط آن با روغن نارگیل، یک درمان عالی است.

 

روش 4: برگ های تازه کاری را با یک قاشق غذا خوری روغن نارگیل به هم بزنید تا قهوه ای شود. از این روغن برای ماساژ موهایتان استفاده کنید. سپس آن را تا حدود 30 دقیقه نگه دارید و بشویید. 1 تا 2 بار در هفته انجام دهید.

 

حنا

حنا رنگ طبیعی شگفت انگیز برای موها محسوب می شود، مطمئنا حنا باید در لیست درمان های خانگی برای موهایی با پیری زودرس مو قرار گیرد.

 

روش 5: مقداری از برگ های حنا را تمیز و رنده کنید. سپس 3 قاشق چای خوری روغن انگور هندی، یک قاشق چای خوری پودر قهوه و ماست ساده اضافه کنید. مخلوط را روی موها بمالید. بعد از خشک شدن مخلوط، موهایتان را بشویید. دوبار در هفته انجام دهید.

 

روغن نارگیل با آب لیمو


روش 6: سه قاشق چایخوری آب لیمو را با روغن نارگیل با مقدار مناسب مخلوط کنید و از مخلوط آنها به طور مستقیم بر روی موهای خود استفاده کنید و پوست سر خود را ماساژ دهید. آن را در حدود 1 ساعت نگه دارید و موهای خود را شامپو کنید. هر هفته انجام شود.

منبع مقاله : فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

 

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

نظرات 1 + ارسال نظر
ندا دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت 08:57

خیلی عالی. این مطالب واقعا برام جدید بود. بسیار سپاس دارم از مطلب بسیار عالی شما.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.