فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

بررسی دستگاه غذاساز فیلیپس HR7778

این روزها وجود یک دستگاه غذاساز در آشپزخانه ها تقریبا لازم و حیاتی است. در واقع غذاساز ها کار آشپزی را برای خانم های خانه راحت تر و لذت بخش تر کرده اند. علاوه بر این با استفاده از این دستگاه به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی می شود. در این مقاله سعی داریم یکی از محبوبترین غذاساز ها را از یک برند معروف بررسی کنیم.

  ادامه مطلب ...

ترفندهای پخت پلو

ترفندهای پخت پلو

1-    برای سفید تر شدن رنگ برنج، میتوان چند قاشق ماست به برنج در حال جوش اضافه کنید.

2-    اگر برنج بیش از حد جوش خورد میتوان 2 تا 3 قاشق غذاخوری آبلیمو به آن اضافه کنید.

3-    اگر برنج تان بوی سوختگی گرفت میتوان یک تکه نان روی برنج قرار دهید و موقع کشیدن، نان را بردارید. همچنین استفاده از یک پیاز پوست کنده در داخل برنج نیز بوی سوختگی را از بین میبرد.

  ادامه مطلب ...

بررسی دستگاه سرخ کن بدون روغن تفال

غذاهای سرخ کردنی امروزه به یکی از لذیذ ترین دسته غذا ها در دنیا تبدیل شده است. سیب زمینی سرخ کرده، انواع مرغ های سوخاری، ناگت ها و غیره همگی در دسته غذا های سرخ کردنی جای میگیرند. از این رو استفاده از دستگاه های سرخ کن یک امر رایج در خانه ها است.

در پی گسترش استفاده از غذاهای سرخ کردنی برند های مطرح لوازم خانگی شروع به تولید دستگاه های سرخ کن بدون روغن یا به اصطلاح اکتی فرای کردند تا بتوانند مقداری از مضرات این نوع مواد غذایی را کم کنند.

  ادامه مطلب ...

نکات نگهداری و طبخ گوشت

نکات سرآشپز:

نکات نگهداری و طبخ گوشت :

1.    برای پخت بهتر گوشت کافیست با آب گرم و حرارت ملایم پخته شود تا علاوه بر طبخ سریع، مزه ی بهتری نیز داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

بررسی مولتی کوکر گاستروبک 42526

برای پخت یک غذای خوب و خوشمزه لازم نیست که شما چندین ساعت از وقت خود را در آشپزخانه صرف آشپزی کنید. با استفاده از یک مولتی کوکر می توانید تا 20 برنامه پخت مواد غذایی مختلف را داشته باشید. این دستگاه به راحتی کمک دست شما در آشپزخانه خواهد بود. با استفاده دستگاه مولتی کوکر خانگی می توانید دستگاه های بخار پز، سرخ کن، پلوپز، نان پز و ماست ساز را با هم در یک دستگاه داشته باشید.

  ادامه مطلب ...