فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

معرفی برند فکر

فکر

بیش از 84 سال تجربه و تولید محصولی که کیفیت اصل آن از آلمان می باشد.

فکر(فکیر) یکی از برندها و مارکهای پیشرو در جهان می باشد که در سال 1933 توسط ویلهلم  کیچرر (Wilhelm Kicherer) در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس گردید.

 

نام تجاری این برند با ترکیب کلمه آلمانیFamilie  به معنای خانواده و نام کیچرر (Kicherer) که موسس این کارخانه بود انتخاب شد.

فکر با توجه به انتقال تکنولوژی برتر و بسیار عالی اروپا و نوآوری روزافزون اکنون یکی از مارکها و برند های مطرح و پیشرو در بازار می باشد. لوازم خانگی برقیFakir همگی توسط مهندسان و متخصصین آلمانی در مرکزی در آلمان تولید و ساخته می گردد و در 106 کشور جهان  توزیع و فروخته می شود.

این شرکت و برند  در سال 1985 با محصولات جاروبرقی و بخاری های خود  وارد بازار ترکیه گردید و از طریق شرکت ساروهان بعنوان نماینده شروع به توزیع کالاهای خود نمود و اکنون با سبد بسیار بزرگی از محصولات خود از قبیل: جاروهای برقی، بخار شوی، جارو شارژی، دستگاه رطوبت ساز، دستگاه تصفیه هوا، بخاری، فن هیتر، اتو، پنکه، قهوه ساز، پلوپز، مخلوط کن، بخارپز، چرخ گوشت، سرخ کن، نان پز، توستر، گوشت کوب برقی، کتری برقی، چای ساز، همزن، گریل، آبمیوه گیری، ساندویچ ساز و.... در بازارهای جهانی حضور خود  را محکم تر از گذشته نموده است.

امروزه با توجه به در دست گردن بازارهای مختلف و تکنولوژی های به روز و در حال پیشرفت فکر(فکیر) و خلاقیت و نوآوری های رو به گسترش این شرکت هر روزه اخبار و اطلاعات جدیدی در این زمینه و فعالیتهای این برند مطرح به گوش می رسد. 

فکر(فکیر) با بهره  بردن از بخش تحقیق و توسعه خود و مطالعه بازارها و نیازهای مشتریان محصولات خود، با مدیریت کیفیت و طراحی  های جدید و به روز در حال پیشرفت و ترقی بیشتری نسبت به رقبا می باشد. همچنین فکر دقت ویژه ای به رضایت مشتری و سلیقه مصرف کنندگان دارد و با روش های گوناگون و مطالعه بازارهای مصرف از این تغییرات و درخواستهای مشتریان با خبر شده و در تولید محصولات خود آنها را در نظر می گیرد.

با توجه به مطالعات صورت گرفته و فعالیت های برند فکر(فکیر) بزودی اخبار و اطلاعات بیشتری از محصولات و تولیدات این شرکت به گوش خواهد رسید و تکنولوژی آلمان و همکاری ترکیه در این برند آن را به بازارهای بیشتری معرفی خواهد نمود و بی شک به یکی از برند های مطرح و موجود در بیشتر خانه ها خواهد شد. تلفیق رنگ و طرح عالی و همچنین کیفیت اروپایی این محصولات همه توجهات را به خود جلب نموده و کمتر خریداری از کنار محصولات فکر(فکیر) به راحتی عبور می کند.

فکر(فیکر) فقط به فروش محصول فکر نکرده و آغاز تعهد خود را در قبال مشتریان و مصرف کنندگان پس از فروش می داند و با راه اندازی مراکز سرویس و خدمات پس از فروش و ارائه خدمات ویژه به رضایت مندی شما اندیشیده است.


با خرید محصولات فکر(فکیر) حتما تجربه و خاطرات بسیار خوبی برای خود خواهید ساخت و در باشگاه خریداران این محصولات عضوی ثابت خواهید بود و توصیه این محصول را به دوستان و آشنایان خود نیز خواهید نمود.

جهت خرید محصولات فکر اینجا را کلیک کنید

منبع مقاله : فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

 

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/ 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.