فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

نکات آشپزی برای تازه عروس ها

نکات پخت خورش

1-    قبل از درست کردن هر نوع خورش، ابتدا پیاز آن را سرخ نمایید. برای سرخ کردن پیاز دقت داشته باشید که پیاز حتما رنگ طلایی به خود بگیرد.

2-    گوشت را بعد از سرخ شدن پیاز همراه با مقداری ادویه تفت دهید تا بافت های گوشت بسته شود و املاح و پروتئین های موجود در گوشت حفظ شود.

3-    بعد از اضافه کردن آب خورش حرارت را زیاد نمایید و بعد از جوش آمدن خورش حتما کف روی آن را بگیرید تا خورش رنگ و طعم بهتری داشته باشد.

  ادامه مطلب ...

راهنمای خرید جاروبرقی

جاروکشیدن منزل همیشه یک فعالیت جالب و سرگرم کننده نیست. هیچ فرد عاقلی دوست ندارد ساعت ها وقت صرف کند تا منزل خود و شکاف های بین دیوار ها را با جارو تمیز کند. اما نکته ای که بسیار حائز اهمیت است این است که مدل انتخابی مناسب با فضای منزل شما باشد. این انتخاب درست می تواند به شما کمک کند تا پروسه تمیز کردن منزل را سریعتر و آسانتر به انجام برسانید و در نتیجه موجب می شود که جاروکشیدن منزل دیگر یک فعالیت کسل کننده نباشد.

  ادامه مطلب ...

سالاد فنجانی


طرز تهیه سالاد فنجانی

 

مواد لازم

ماهی تن

3.4 پیمانه

پیازچه ریز خردشده

1.4 پیمانه

فلفل دلمه زرد خردشده

1.2 پیمانه

گوجه فرنگی خردشده

2.5 پیمانه

خیار خردشده

2 پیمانه

پیاز خردشده

1.4 پیمانه

سس لیمو

به میزان لازم

 

فنجان یا کاسه ای گرد را با اندکی روغن مایع اسپری و چرب کنید. مواد را جداگانه به 4 قسمت مساوی تقسیم کرده و به ترتیب زیر و لایه لایه در فنجان ها قرار دهید : ماهی تن، پیازچه، فلفل دلمه ای، گوجه فرنگی، پیاز و خیار.

روی آن را با پوشش نایلونی بپوشانید و مواد را محکم به داخل قالب فشار دهید. برای سرو، قالب ها را در 4 بشقاب برگردانید، فنجان ها را با احتیاط بردارید و سس را روی آن ریخته و سالاد را سرو نمایید.


منبع مقاله : فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

درباره کریستال روگاشکا

روگاشکا یک برند لوکس و با کیفیت بالا در جهان شناخته شده است. محصولات روگاشکا ساخته شده از سرب و شامل لوازم تزیینی منزل، هدایای کریستالی و قطعات هنری میباشد. کارخانه روگاشکا در اروپا و در منطقه اسلوونی قرار دارد که حدود 4 ساعت با شهر ونیز فاصله دارد که تقریبا میتوان گفت منطقه ای جهانی برای تولید کریستال میباشد.

  ادامه مطلب ...

فواید انبه و آبمیوه انبه

تابستان در راه است و دوره پادشاهی میوه های تابستانی فرا رسیده است. یکی از میوه های دوست داشتنی، سالم  و خوشمزه این فصل، انبه است. این میوه فقط خوراکی نیست، بلکه میتوان از آب آن هم استفاده نمود.

فواید آب انبه:

یک فنجان آب انبه حاوی کالری (128)، پروتئین (1 گرم) و کربوهیدرات (0.8gm) است و مواد معدنی مانند پتاسیم (61 گرم)، کلسیم (43 گرم)، منیزیم (8 گرم)، فسفر (5 گرم)، آهن (0.9 گرم)، سلنیوم ( 1 میکروگرم)، سدیم (13 گرم). یک فنجان آب انبه حاوی 60٪ نیاز روزانه ویتامین C و 40٪ نیاز روزانه ویتامین A بدن را تامین میکند.

  ادامه مطلب ...