فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

تفاوت بین بلور و کریستال در چیست ؟

تفاوت بین بلور و کریستال در چیست ؟

امروزه ظروف کریستالی در بین مردم رواج چشمگیری پیدا کرده است به طوری که خانم ها برای جهیزیه، علاقه خاصی به خرید کریستال جهت پذیرایی و یا به عنوان ظروف دکوری دارند. از این رو خریدن کریستال اصل در بازار بسیار دشوار است زیرا با بلورهایی که به جای کریستال فروخته شده، اشتباه گرفته میشوند.

 

کریستال به عنوان یک اصطلاح عمومی برای ظروفی مورد استفاده قرار میگیرد که دارای ظرافتی بیشتر از بلور و شیشه است. اما این ظرافت معیار دقیقی برای تشخیص ظروف کریستال اصل نیست.

به گفته جان کندی، رئیس خدمات فنی در واترفورد ایرلند، دستورالعمل های خاصی برای تشخیص کریستال از بلور وجود دارد. کندی سه معیار اصلی برای کریستال را ذکر میکند: کریستال محتوی سرب بیش از 24 درصد، تراکم بیش از 2.90 و شاخص بازتابنده 1.545 میباشد. این ویژگی ها در سال 1969 توسط اتحادیه اروپا در 15 کشور اروپایی تصویب شد.

عنصر اصلی در کریستال، سرب است و ظروفی که از 24 درصد کمتر سرب داشته باشند، کریستال نیستند. ظروف بلوری شامل 50 درصد سیلیس برای شفافیت هستند به همین دلیل با کریستال اشتباه گرفته میشوند. وجود سرب در کریستال باعث سنگین تر شدن ظروف میشود، همچنین ظروف کریستالی، رنگی بسیار درخشان و شفاف دارند که با قرارگیری در نور، میتوانند ایجاد رنگین کمان کنند. دیگر خصوصیات یک کریستال اصل، صدای دلنشین و پیوسته هنگام ضربه زدن به آن است. یکی از برترین برندهای تولید کننده کریستال، روگاشکا ساخت کشور اسلوونی است. تمامی کریستال های اصل دارای حک بر روی ظروف خود هستند.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی کریستال های روگاشکا اصل اسلوونی و کریستال ناخمن اصل آلمان میباشد.



برای خرید کریستال اینجا را کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/ 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.