فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

راهنمای خرید سشوار

سشوار ها در طیف گسترده ای از اشکال، اندازه، وزن، رنگ و قیمت ارائه می شوند و ویژگی های مختلفی را برای کمک به خشک کردن موها دارند. در هنگام خرید سشوار مهم است که برخی از تکنولوژی های اولیه یک سشوار خوب را بشناسید و مواردی را که ممکن است برای شما خیلی اهمیت نداشته باشد حذف کنید تا هزینه کمتری برای خرید بپردازید.

ما در این مقاله مواردی را که لازم است در هنگام خرید یک سشوار مناسب به آن توجه کنید بررسی میکنیم.

 

 موتور و حرارت

سشوارها معمولا موتورهایی از نوع  AC یا DC دارند که هر دوی آنها دارای مقدار زیادی انرژی هستند. به طور کلی بالاترین توان مصرفی می تواند نیروی محرکه کلی سشوار باشد. اما ذکر این نکته لازم است که با پیشرفته شدن تکنولوژی امروزه سشوارهایی طراحی شده اند که برای صرفه جویی در مصرف انرژی توان مصرفی پایینی دارند اما دارای کارایی بالا و فوق العاده ای هستند.

علاوه بر موتور سشوارها از حرارت نیز استفاده میکنند. در اصل سشوارها از سیستم گرمای متالیک استفاده میکردند. اما تکنولوژی جدید چندین نسل از سشوارها را با سیستم بخاردهی سرامیکی تولید کرده است. اکثر سشوارها امروزه در بازار از این سیستم استفاده میکنند، اما طیف وسیعی از کیفیت ها وجود دارد که معمولا در قیمت سشوارها منعکس می شود. از مهمترین مزایای سشوار با بخار سرامیکی میتوان به تسریع زمان خشک شدن موها اشاره کرد، این سشوارها نیاز به توان مصرفی کمتری دارند و به طور طبیعی یون های منفی تولید میکنند. عملکرد آیونیک به خرد کردن مولکول های ریز آب سرعت می بخشد و موجب میشود تا موها زودتر خشک شوند. این عملکرد در عین حال که باعث می شود موها سریعتر خشک شوند به درخشندگی و حفظ لطافت موها کمک می کند


ولتاژ:

در ایالات متحده معمولا استانداردترین قدرت 120 ولت است اما در بسیاری از نقاط دیگر از جمله اروپا این استاندارد تا 240 ولت هم میرسد.

تنظیمات:

سشوارها های حرفه ای معمولا دارای دو تنظیم جداگانه برای سرعت هوا و گرما هستند. این تنظیمات معمولا به صورت کم، متوسط و زیاد می باشد. برخی از سشوارها دارای ویژگی باد سرد می باشند این ویژگی کمک میکند بعد از خشک شدن مو حالت مو ثابت بماند.

اندازه، وزن و تعادل:

اگر شما یک آرایشگر حرفه ای هستید و در سالن کار میکنید لازم است از سشواری استفاده کنید که علاوه بر قدرت خشک کنندگی بالا سبک باشد تا در حین استفاده شما را خسته نکند. اما اگر برای استفاده در منزل میخواهید وزن سبک میتواند یک فاکتور خوب اما غیر ضروری باشد. در هر صورت اندازه، وزن و متعادل بودن سشوار بستگی به نوع استفاده و راحتی آن در دستان شما دارد.

اقلام همراه:

معمولا سشوارها دارای سری های مختلفی می باشند که متداول ترین آن سری دیسپانسر و متمرکز کننده می باشد که لازم است حتما در هنگام خرید به داشتن این سری ها در کنار سشوار خود توجه کنید.


به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.