فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

نکات مهم استفاده از ماشین لباسشویی

در این مقاله نکات مهم در زمینه استفاده از ماشین لباسشویی را بررسی میکنیم.

حجم لباس های خود را کاهش دهید

قرار دادن حجم زیادی از لباس داخل ماشین لباسشویی اصلا کار درستی نیست. لباس ها باید داخل ماشین حرکت کنند تا تمیز شوند. میتوانید بر اساس حجم لباس میزان سطح آب ( مدل های جدیدتر به صورت خودکار این کار را برای شما انجام می دهند. ) و زمان خشک کن را تنظیم کنید.

ماشین را تمیز نگهدارید!

اگر ماشین شما دارای فیلتر است آن را به طور مرتب تمیز کنید. تمیز نکردن فیلتر موجب به وجود آمدن بوی بد و جلوگیری از جریان بهتر آب در ماشین می شود.

 

اگر ماشین شما دارای مخزن اتوماتیک برای مواد شوینده، سفید کننده، نرم کننده پارچه یا محصولات دیگر است، باید هر ماه مخزن را تمیز کنید. انباشتگی بیش از حد مواد شوینده داخل مخزن می تواند از توزیع مواد در حین شستشو به ماشین جلوگیری کند. همچنین اگر مواد شوینده بیش از حد بر روی پارچه لباس ها قرار بگیرد می تواند بافت پارچه را از بین ببرد.

بررسی لباس ها

قبل از اینکه لباس های خود را داخل ماشین بریزید از لحاظ رنگ دهی آن ها را بررسی کنید. همچنین دقت کنید داخل لباس ها اقلام تیز مثل چاقو، خودکار، قلم و غیره که میتواند به لباس ها آسیب برساند نباشد.

جلوگیری از تعمیرات غیر ضروری

بهترین راهکار جلوگیری از خراب شدن ماشین لباسشویی استفاده نکردن از موارد نامناسب است. قرار دادن قیچی و اشیای تیز داخل ماشین نه تنها موجب خراب شدن لباس میشود بلکه باعث آسیب دیدن واشر درب ماشین لباسشویی نیز میشود.

ماشین لباسشویی را در حالت متعادل و درست در جای خود قرار دهید. راه رفتن ماشین لباسشویی به علت بالانس نبودن، باعث سست شدن و پارچه شدن قطعات ماشین می شود.

صرفه جویی در هزینه های انرژی

ماشین لباسشویی در هنگام شستشوی کم تقریبا همان انرژی الکتریکی را مصرف میکند که در هنگام شستشوی کامل مصرف میشود. در نتیجه برای صرفه جویی در انرژی از شستشوی کامل استفاده کنید.

اگر ماشین لباسشویی شما دارای گزینه سرعت چرخشی بالا است، باید آن را در همه موارد به جز لباس های ظریف استفاده کنید. این امر باعث می شود آب بیشتری از لباس ها گرفته شود و انرژی در هنگام خشک کردن لباس ها کمتر مصرف شود.

به استثنای لباس های دارای لکه های چربی برای شستشو از آب سرد استفاده کنید. آب گرم حدود نود درصد از انرژی مورد نیاز برای شستشوی لباس را مصرف میکند.

بهترین نتایج تمیز کردن را دریافت کنید

از مواد شوینده زیاد استفاده نکنید. مواد شوینده اضافی به پاک کردن لباس کمکی نمی کند، در واقع می تواند لباس ها را به رنگ خاکستری تبدیل کند. ​​​​​​​

 

شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.