فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

آیا باید تمام لوازم برقی خود را از یک برند تهیه کنیم؟

بازسازی و ایجاد تغییرات در آشپزخانه یک کار بزرگ است که شامل زیبایی شناسی و عملکرد است. پس از همه، داشن یک آشپزخانه زیبا اما بدون عملکرد درست عملا بی فایده است. بخش عمده ای از این پروژه بازسازی مربوط به انتخاب لوازم خانگی است که شما را در دریایی از اجناس مختلف با رنگ ها، کارکردها و قیمت ها قرار میدهد. حال این سوال در ذهن شما ایجاد می شود که کدامیک را باید انتخاب کنید و سوال مهمتری که مطرح است این است که باید تمام لوازم خانگی خود را از یک برند تهیه کنید؟

 

بیایید دلایل ممکن را برای انجام این کار از نظر زیبایی شناختی و دیدگاه کاربردی بررسی کنیم.

به طور حتم شما نمی خواهید که یک آشپزخانه با سبک ها و رنگ های مختلف داشته باشید. اما تقریبا در مورد هر آشپزخانه ای که تا به حال ساخته شده است رنگ اصلی سیاه یا سفید بوده است. در مدل های جدید تر و مدرن تر رنگ استیل نیز به کار می رود. شما باید لوازم خود را به گونه ای انتخاب کنید که از لحاظ رنگ بندی با هم ست باشند حتی اگر از برند ها مختلفی باشند. اما مطمئنا دسته بندی کردن این موارد ممکن است کمی متفاوت باشد به خصوص در مورد لوازم به رنگ استیل، بعضی از تولید کنندگان در مورد لوازم استیل خود دقیقا همانند نیستند.

هیچ دلیل کارکردی برای انتخاب لوازم خانگی از یک برند وجود ندارد. مگر اینکه شما بخواهید دستگاه هایی برای آشپزخانه خود تهیه کنید که با سیستم های کامپیوتری مرتبط هماهنگ باشند که میتوان گفت هنوز اختراع نشده است.اگر به نظر سنجی های مصرف کنندگان لوازم آشپزخانه نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک تولید کننده تقریبا هیچ وقت رتبه های برتر را برای تمام لوازم خانگی خود دریافت نمی کند.

 تولیدات لوازم خانگی برند های مختلف اغلب از لحاظ کیفیت و کاربرد با هم متفاوت است، به طور مثال ممکن است ماشین ظرفشویی تولید شده توسط یک برند دارای کیفیت بسیار بالا و قابل قبولی باشد اما همین برند یخچال و فریزری تولید کند که دارای کیفیت متوسط رو به پایین باشد. به همین دلیل است که معمولا توصیه می شود لوازم خانگی برقی خود را از یک برند خاص تهیه نکنید.

اما امروزه برخی از تولید کنندگان لوازم خانگی برای فروش تمامی محصولات خود تخفیف های ویژه ای را به مشتریان خود ارائه می دهند. این تخفیف ها معمولا به این صورت است که در ازای خرید محصولات بیشتری از این برند میتوانید درصد قابل توجهی تخفیف دریافت کنید.

اما توصیه ای که معمولا کارشناسان لوازم خانگی به مصرف کنندگان می کنند این است که کیفیت را فدای پول و هماهنگی لوازم خانگی خود با هم نکنید و همواره این ضرب المثل را به خاطر داشته باشید که میگوید من هنوز آنقدر پولدار نشده ام که جنس ارزان بخرم .


 شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.