فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

معرفی برند جیمبالی ایتالیا

شروع کار برند جیمبالی در سال 1912 توسط آقای جوزفه جیمبالی در یک مغازه تولید مس در مرکز شهر میلان ایتالیا بود. در سال 1930 دستگاه های قهوه ساز با برند جیمبالی LaCimbali تولید شد که در ابتدای کار، دیگ های بخار به صورت عمودی طراحی و به دستگاه های ستونی معروف شدند و عمدتا با ذغال سنگ و یا چوب گرم میشدند.

 

در سال 1945 با تولید دستگاه آلبادورا  Albadoraجیمبالی با دو دیگ بخار عمودی و 3 تا 6 گروپ قهوه توانست در رده اولین دستگاه های قهوه ساز با ارگونومی گروپ از جلو قرار گیرد.

در سال های 1950-1947 با گسترش نیروی برق و ظهور اهرمی برای تولید خامه ی قهوه، دستگاه های قهوه ساز برند جیمبالی توانست انقلابی عظیم در تکنولوژی تولید فشار در استخراج قهوه برای عطر و طعم فوق العاده ای از قهوه داشته باشد.

بعد از گذشت 5 سال آقای جیمبالی، شرکت Granloce را که مجهز به گروپ های هیدرولیکی بود، به منظور کاهش کار باریستا و تسهیل در استفاده از دستگاه، راه اندازی کرد. توسط گروپ های هیدرولیکی، تهیه قهوه به صورت اتوماتیک صورت میگرفت. این اختراع باعث شد که محصولات جیمبالی وارد عرصه جهانی شود.

در سال 1962 دستگاه های قهوه ساز این شرکت به دلیل طراحی مدرن و برجسته خود با فولاد ضد زنگ و صفحه نمایش، توانست جایزه ای ویژه را به خود اختصاص دهد.

در اواخر دهه ی 60 جیمبالی دستگاهی با اتوماسیون کامل را به نام Superbar ارائه کرد. این دستگاه اولین ماشین قهوه ساز اتوماتیک با فشار بار بود که به متخصصان باریستا این اجازه را میداد که بتوانند دانه های قهوه آسیاب شده را به یک فنجان قهوه ی منحصر به فرد تبدیل کنند.

در سال 1970 تا 1979 جیمبالی با شروع همکاری با شرکت Rodolfo Bonetto، توانست مدل های M15 و M20 را با طراحی های قدیمی تولید کند. در این مدل ها بخش کنترل و بخش الکتریکی دستگاه در پایه دستگاه قرار میگیرد تا کار باریستا بیشتر ارگونومیک شود.

اولین دستگاه الکترونیکی جیمبالی با طراحی Matsunaga در سال 1983 راه اندازی شد.

در دهه ی بعدی با شروع فعالیت دستگاه های سنتی مجهز به میکروپروسسور، دستگاهی تولید شد که قادر به مدیریت توابع خود مانند روشن و خاموش شدن خودکار و اقداماتی جهت صرفه جویی در انرژی بود.

با تولید سری دستگاه های Dplcetiva از نوع سوپراتوماتیک معنای اتوماسیون کامل بیشتر نمود پیدا کرد. این دستگاه با تضمین نتایج عالی و مخصوصا برای افرادی که عادت به طعم قهوه ایتالیایی ندارند، توانست با تکنولوژی آماده سازی اسپرسو و کاپوچینو جایگاه ویژه ای را در بازار پیدا کند.

به مرور زمان دستگاه های قهوه ساز جیمبالی مجهز به اتصال به بلوتوث و وای فای؛ دماسنج کنترل شده، کنترل فشار آب، صفحه نمایش لمسی، پورت USB، فناوری هوشمند بویلر و ... شده اند.


 

برای خرید انواع دستگاه اسپرسوساز اینجا کلیک کنید. 

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

  : https://www.linkedin.com/in/citi-kala-1304b2150/

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.