فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

راهنمای خرید توستر نان

اگر اهل خوردن صبحانه برای شروع یک صبح دل انگیز هستید و یا تمایل دارید که همیشه نان تست گرم در اختیار داشته باشید، داشتن یک توستر نان برای شما ضروری است. قبل از خرید یک توستر خوب نیازمند اطلاعات و راهنمایی دقیق برای انتخاب بهترین گزینه خرید توستر هستید.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا، نمایندگی برندهای معتبر جهانی و ایرانی انواع توستر نان طبق نیازتان را گردآوری کرده است.


 

1- نام برند و هزینه

برخی از افراد دنبال یک مارک شناخته شده از توستر هستند که باید در نظر داشته باشند که همچین برندهایی علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، قیمت زیادی هم دارند. برند هایی مانند: گاستروبک آلمان، مورفی ریچاردز انگلیس، کیچن اید امریکا از جمله مواردی هستند که میتوان به برندهای گران در خرید توستر اشاره کرد ولی نباید از سطح کیفی بسیار بالای این برندهای غافل شد. توسترهای رده متوسط و پایین در بازار در محدوده 200 تا 600 هزار تومان موجود میباشند.

2-  تعداد خانه

توسترهای موجود در بازار در 2 نوع هستند: دو خانه و چهار خانه که نسبت به نیاز خود میتوانید هریک را انتخاب نمایید. بعضی از توسترهای نان دو خانه عریض برای جایگذاری نان دارند که میتوان همزمان 4 تکه نان تست را وارد دستگاه نمود. ولی اغلب دو خانه ها کم عرض هستند.

3-    ابعاد توستر

قبل از خرید توستر به فضای قرار گیری آن توجه نمایید. معمولا توسترهای 4 خانه دارای ابعاد بزرگتری هستند.

4-  کنترل حرارت

بر روی توسترهای نان یک پنل کنترلی برای انتخاب حرارت مورد نیاز شما جهت اندازه برشتگی نان است که شامل مرحله نرم ترین تا برشته ترین حالت نان است.

5-   قابلیت یخ زدایی

یکی از ویژگی های بارزی که در یک دستگاه توستر خوب یافت میشود، استفاده از قابلیت یخ زدایی نان میباشد. نانی که تازه از فریزر بیرون آورده شده نیاز به یخ زدایی دارد. تنها با فشردن یک دکمه میتوانید نانی گرم و تازه نوش جان فرمایید.

6-  دکمه توقف عملیات

اگر در حین استفاده از توستر، نظرتان برای تغییر عملکرد دستگاه عوض شد، کافیست دکمه لغو عملیات را بزنید تا دستگاه متوقف شود.

7-    سینی جمع آوری نان

برای نظافت محیط در زیر توسترهای نان سینی جمع آوری نان تعبیه شده است که خرده های نان داخل توستر را در یک سینی قابل جدا شدن و شستشو میریزد.

8-  دکمه گرم کننده مجدد

گرم نگهدارنده مجدد این امکان را به شما میدهد که نانی را که از قبل در داخل توستر گذاشته بودید را برای بار دیگر گرم کنید.



برای خرید توستر نان اینجا را کلیک کنید.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.