فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

فروشگاه اینترنتی سیتی کالا یک فروشگاه تخصصی در زمینه فروش انواع لوازم خانگی و آشپزخانه می باشد.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

شما هیچ راه فراری برای نجات از شستشوی لباس های کثیف ندارید. در نتیجه باید به دنبال راهی باشید که با کمترین دردسر این کار را انجام دهید. ماشین لباسشویی دقیقا برای همین کار اختراع شد تا زحمت شما را در این امر کمتر کند.

 

ماشین لباسشویی ها دارای استاندارد ها و مدل های متفاوتی هستند و قریب به 150 مدل ماشین لباسشویی در دنیا تولید می شود.

از متداول ترین مدل های ماشین لباسشویی می توان به انواع درب از بالا، درب از بالا به همراه خشک کن ( دوقلو)، درب از جلو ( اتوماتیک) و مدل تو کار اشاره کرد.

در هنگام خرید ماشین لباسشویی معمولا سوالات و فاکتور های مختلفی در ذهن خریدار ایجاد می شود که با پاسخ به این سوالات و در نظر گرفتن مهمترین فاکتور می تواند یک انتخاب مناسب داشته باشد.

در این مقاله سعی شده است چند مورد از مهمترین فاکتور های خرید یک ماشین لباسشویی را نام ببریم.

اولین فاکتور برای خرید که در ذهن شما نقش می بندد هزینه است. و این سوال که با توجه به میزان بودجه ای که شما در نظر گرفتید چه مدل ماشین لباسشویی مناسب است. ماشین لباسشویی ها از کمترین قیمت یک میلیون و پانصد هزار تومان تا هشت میلیون تومان از برند های مختلف ایرانی نظیر پاکشوما  و خارجی نظیر بوش در بازار موجود می باشد.

دومین فاکتور توجه به ظرفیت ماشین لباسشویی است. شما باید با توجه به جمعیت خانواده خود یک ماشین مناسب انتخاب کنید. ظرفیت های ماشین ها معمولا 5، 6، 7، 8 و 12 کیلوگرم است. از مهمترین ویژگی هایی که ماشین های امروزی دارا می باشند سنسور تشخیص وزن لباس است که با توجه به میزان لباس داخل ماشین عمکلرد های آن را تنظیم می کند.

گزینه بعدی در انتخاب ماشین لباسشویی مناسب دارا بودن خشک کن است. با توجه به متراژ کم خانه ها معمولا فضای کمی برای خشک کردن لباس ها در دسترس است در نتیجه دارا بودن سیستم خشک کن در ماشین لباسشویی یک آپشن مهم محسوب می شود.

برنامه های شسشتو می تواند یکی دیگر از فاکتور های انتخابی شما باشد. ماشین لباسشویی های جدید از برنامه های متنوعی برای شستشو برخوردار هستند که شما میتوانید با توجه به نوع لباس و نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. اما یکی از مهم ترین مزیت های این برنامه ها توجه زیاد به حجم آب مصرفی است که موجب می شود تا مقدار قابل توجهی در مصرف آب صرفه جویی شود. مهم ترین این برنامه ها شستشوی اقتصادی و شستشوی سریع می باشد.

مصرف انرژی یکی دیگر از مهمترین فاکتور ها محسوب می شود. با توجه به بالا رفتن قیمت برق و ارزشمند شدن انرژی برق همواره باید لوازم برقی را انتخاب کنید که کم مصرف باشند و رده مصرف انرژی آنها A باشد.

برای خرید انواع ماشین لباسشویی کالا اینجا کلیک کنید.

منبع مقاله : فروشگاه اینترنتی سیتی کالا

به شبکه های اجتماعی فروشگاه اینترنتی سیتی کالا بپیوندید:

کانال تلگرام : https://t.me/citikala

 صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/citikala/

 آپارات : https://www.aparat.com/citikala

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.